Demokraci – a zwłaszcza Obama – pozostają zdecydowani, by uchwalić ustawę. Trzy komisje domowe (edukacja i praca, energia i handel oraz sposoby i środki) przyjęły projekty ustaw, które teraz zostaną zharmonizowane w jednym działaniu i poddane pod głosowanie w Izbie. Ponieważ Demokraci mają większość w Izbie od 256 do 178, działanie będzie obowiązywało tak długo, jak kierownictwo partii będzie w stanie utrzymać większość swoich żołnierzy w linii. Senacki Komitet ds. Zdrowia, Edukacji, Pracy i Emerytur, któremu przewodniczył senator Edward Kennedy (D-MA) do niedawnej śmierci, również zatwierdził projekt ustawy, który wpisuje się w tę mieszankę. Najsłabszym elementem wszystkich rachunków może być ich brak proponowania bardziej radykalnych zmian w organizacji i zachęt, które napędzają świadczenie opieki zdrowotnej i finansowanie. Według wstępnej analizy przeprowadzonej przez CBO i pracowników Wspólnego Komitetu ds. Podatków, rachunek Baucusa nie zwiększyłby deficytu federalnego, ponieważ jego koszty pokrywałby podatek od prywatnych planów ubezpieczeniowych Cadillac , spowolnienie wzrostu płatności Medicare i Medicaid dla niefizycznych dostawców i dostawców oraz nowe opłaty nakładane na laboratoria kliniczne i producentów urządzeń medycznych. Z całkowitego kosztu, około 500 miliardów dolarów zostanie przeznaczone na rozszerzenie zasięgu poprzez giełdy ubezpieczeniowe, Medicaid, program ubezpieczeń zdrowotnych dla dzieci oraz ulgi podatkowe dla małych pracodawców. Analiza wykazała, że 94% nielicznych legalnych rezydentów w Stanach Zjednoczonych miałoby pokrycie – z 83% dzisiaj.
W ramach tego rozszerzenia zasięgu środek mógłby zniechęcić ubezpieczycieli do dyskryminowania osób ze względu na ich stan zdrowia, odmowy ubezpieczenia z powodu wcześniejszego stanu lub nakładania rocznych lub dożywotnich limitów ubezpieczenia. Amerykańskie plany ubezpieczeń zdrowotnych, które reprezentują branżę ubezpieczeniową, zgłosiły się na ochotnika do zaakceptowania takich restrykcji, jeśli większość ludzi miała zasięg. Organizacja dążyła do zmniejszenia proponowanych przez Baucusa cięć w wysokości 123 miliardów dolarów w płatnościach na plany Medicare Advantage, które są obsługiwane przez prywatnych ubezpieczycieli, ale generalnie wstrzymywały ich działania, uznając przejście środka reformy za ważny.
Propozycja Baucusa wymagałaby, aby od 2013 r. Wszyscy legalni mieszkańcy mieli ubezpieczenie zdrowotne – lub musieliby zapłacić karę finansową opartą na dochodach. Również w 2013 r. Małe przedsiębiorstwa i osoby bez dostępu do pokrycia pracowniczego mogłyby nabywać świadczenia zdrowotne za pośrednictwem nowych giełd ubezpieczeniowych, w których dotacje publiczne byłyby udzielane osobom fizycznym i rodzinom o dochodach między 133% a 400% federalnego poziomu ubóstwa. Zamiast tworzyć publiczną opcję ubezpieczeniową, wniosek zapewniłby fundusze na rozpoczęcie działalności, aby zachęcić do tworzenia niekomercyjnych wspólnych planów ubezpieczeniowych, które byłyby oferowane za pośrednictwem giełd. Przepis ten może jednak nie przetrwać, ponieważ sprzeciwiają się nim zarówno członkowie Demokratycznej, jak i Republikańskiej Komisji Finansów.
Począwszy od 2014 r. Wszyscy rodzice, dzieci, kobiety w ciąży i bezdzietni dorośli zarabiają mniej niż 133% federalnego poziomu ubóstwa (tj. Zarabiają mniej niż 14 400 USD rocznie, dla jednej osoby i mniej niż 30 000 USD dla czteroosobowej rodziny) zostanie zakwalifikowany do Medicaid, a rząd federalny pokryje 90% kosztów tego rozszerzonego ubezpieczenia
[hasła pokrewne: hydrokrak, amicor kraków, biotyk opinie ]
Comments are closed.
Powiązane tematy z artykułem: amicor kraków biotyk opinie hydrokrak
Nie rozumiem po co pisać taki artykuł.
[..] odnosnik do informacji w naukowej publikacji odnosnie: cukrzyca[…]
Trzeba się nieźle natrudzić aby takowe znaleźć w aptekach